Kontaktai
Maironio g. 7, Vilnius, LT-01124
Įvykių kalendorius

2017 Rugpjūtis

P

A

T

K

P

Š

S

1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesinės studijos

Programa

Programa 

Dėmesio: 2017 m. mokymų pradžia - lapkričio 11 d. (šeštadienis). ATNAUJINTA PROGRAMA BUS SKELBIAMA 2017 M. RUGSĖJĮ. BESIREGISTRUOJANTIEMS IKI PROGRAMOS ATNAUJINIMO - SENA STUDIJŲ KAINA (880 EUR).

Naujosios technologijos lėmė ypatingą informacijos sklaidos greitį ir globalumą. Žinių sklaida nebepaiso valstybių sienų, o visuomenės informavimo įstatymai ir iki šiolei priimtos reguliacinės etikos taisyklės ne visuomet atitinka praktikoje egzistuojančias realijas. Komunikacijos taisykles pradeda diktuoti ne tik verslas, bet ir visuomenė, o vienakryptį komunikacijos monologą pakeitė tinklu paremtas polilogas.

Vartotojiškas posūkis, viena vertus, suteikia balsą ir komunikacinę galią vartotojui, kita vertus, skelbia absoliutų skaidrumą ir viešumą be ribų. Kaip valdyti informaciją, kaip paskelbti apie savo prekės ženklą ir būti išgirstam? Kaip šiuolaikinėje erdvėje megzti dialogą ir ryšius su visuomene? Šie klausimai nagrinėjami Lietuvos žurnalistikos centro organizuojamose profesinėse ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijose.

Dinamiškai besivystant medijų aplinkai ir atsirandant vis daugiau sąlyčio taškų tarp verslo įmonių ir organizacijų bei jų vartotojų, komunikacinės kompetencijos bei informacijos valdymo įgūdžiai tampa reikalingi ne tik komunikacijos profesionalams, bet ir kitiems specialistams tam, kad būtų efektyviai valdoma organizacijos ar prekės ženklo komunikacija, saugoma įmonės reputacija bei kuriamas vientisas įvaizdis.


Strateginis mąstymas, kūrybiškumas, efektyvios technologijos, vadybiniai ir organizaciniai įgūdžiai, lyderystė, rinkodaros, sociologijos ir psichologijos pagrindų išmanymas bei bendravimo su žiniasklaida įgūdžiai – tai komunikacijos specialisto kasdienybė, su kuria bus supažindinami LŽC ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesinių studijų programos dalyviai.


Lietuvos žurnalistikos centro organizuojamos profesinės ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijos kasmet atnaujinamos atsižvelgiant į naujausias tendencijas žiniasklaidoje ir versle.

Programos tikslas

Suteikti teorinių žinių ir praktinių įgūdžių, kaip susivokti sudėtingoje informacinėje erdvėje ir kaip sėkmingai dalyvauti komunikacijos procesų valdyme, naudojantis efektyviais ryšių su visuomene (RsV) ir rinkodaros įrankiais patiems ar pasitelkiant komunikacijos profesionalų pagalbą.

Uždaviniai

Supažindinti su viešųjų ryšių ir rinkodaros pagrindais

Suteikti žinių apie informacinės erdvės tendencijas

Supažindinti su organizacinės komunikacijos ypatumais ir svarba

Įgyti/tobulinti krizių vadybos įgūdžius

Supažindinti su kūrybiškumo bei lyderystės metodikomis

Suteikti žinių apie psichologines technikas

Tobulinti bendravimo su žiniasklaida įgūdžius

Supažindinti su komunikacijos socialinėse medijose pagrindais

Suteikti kūrybinio rašymo bei vizualinės kultūros pagrindus

Suteikti žinių kaip išsirinkti reklamos kūrybos, viešųjų ryšių ir žiniasklaidos planavimo agentūrą

Supažindinti su komunikacijos projekto rengimo metodika ir išmokyti savarankiškai parengti bei pristatyti komunikacijos strategiją 

Mokymo būdai 

Paskaitos, seminarai, diskusijos, atvejų analizė, pratybos, tikrovės situacijų modeliavimas, savarankiškas projektas.

Studijų struktūra

100 akademinių valandų programą sudaro pagrindiniai kursai:

Ryšiai su visuomene ir efektyvi organizacijos komunikacija

Rinkodaros komunikacija: reklama, kūrybos pagrindai, žiniasklaidos planavimas

Pagrindinės temos:

Viešoji erdvė: nacionaliniai ypatumai, tendencijos

Organizacijos komunikacija: vidinė, rinkodaros, korporacinė

Ryšiai su visuomene (RsV): samprata, teorijos, praktika

Strateginis komunikacijos planavimas

Socialinė atsakomybė ir įmonės reputacija

Bendravimas su žiniasklaida

Viešas kalbėjimas, retorika

Krizių valdymas komunikacijoje

Rinkodara: samprata, teorijos, praktika

Rinkodaros projektų planavimas: poreikio įvertinimas, biudžetas, kalendorius, kt.

Skaitmeninė rinkodara: ką daryti ir ko nedaryti socialinėse medijose

Kūrybiškumas komunikacijoje: kūrybinis rašymas ir vizualinės kultūros pagrindai

Kaip išsirinkti agentūrą

Komunikacijos baigiamojo projekto rengimas ir gynimas


Atnaujinta 2016-10-03

Registracijos anketos