Kontaktai
Maironio g. 7, Vilnius, LT-01124
Įvykių kalendorius

2017 Rugpjūtis

P

A

T

K

P

Š

S

1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesinės studijos

Programa

Naujosios technologijos lėmė ypatingą informacijos sklaidos greitį ir globalumą. Žinių sklaida nebepaiso valstybių sienų, o visuomenės informavimo įstatymai ir iki šiolei priimtos reguliacinės etikos taisyklės ne visuomet atitinka praktikoje egzistuojančias realijas. Komunikacijos taisykles pradeda diktuoti ne tik verslas, bet ir visuomenė, o vienakryptį komunikacijos monologą pakeitė tinklu paremtas polilogas.


Vartotojiškas posūkis, viena vertus, suteikia balsą ir komunikacinę galią vartotojui, kita vertus, skelbia absoliutų skaidrumą ir viešumą be ribų. Kaip valdyti informaciją, kaip paskelbti apie savo prekės ženklą ir būti išgirstam? Kaip šiuolaikinėje erdvėje megzti dialogą ir ryšius su visuomene? Šie klausimai nagrinėjami Lietuvos žurnalistikos centro organizuojamose profesinėse ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijose.


Dinamiškai besivystant medijų aplinkai ir atsirandant vis daugiau sąlyčio taškų tarp verslo įmonių ir organizacijų bei jų vartotojų, komunikacinės kompetencijos bei informacijos valdymo įgūdžiai tampa reikalingi ne tik komunikacijos profesionalams, bet ir kitiems specialistams tam, kad būtų efektyviai valdoma organizacijos ar prekės ženklo komunikacija, saugoma įmonės reputacija bei kuriamas vientisas įvaizdis.


Strateginis mąstymas, kūrybiškumas, efektyvios technologijos, vadybiniai ir organizaciniai įgūdžiai, lyderystė, rinkodaros, sociologijos ir psichologijos pagrindų išmanymas bei bendravimo su žiniasklaida įgūdžiai – tai komunikacijos specialisto kasdienybė, su kuria bus supažindinami LŽC ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesinių studijų programos dalyviai.


Lietuvos žurnalistikos centro organizuojamos profesinės ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijos kasmet atnaujinamos atsižvelgiant į naujausias tendencijas žiniasklaidoje ir versle.

Programos tikslas

Suteikti teorinių žinių ir praktinių įgūdžių, kaip susivokti sudėtingoje informacinėje erdvėje ir kaip sėkmingai dalyvauti komunikacijos procesų valdyme, naudojantis efektyviais ryšių su visuomene (RsV) ir rinkodaros įrankiais patiems ar pasitelkiant komunikacijos profesionalų pagalbą.

Uždaviniai

Supažindinti su viešųjų ryšių ir rinkodaros pagrindais

Suteikti žinių apie informacinės erdvės tendencijas

Supažindinti su organizacinės komunikacijos ypatumais ir svarba

Įgyti/tobulinti krizių vadybos įgūdžius

Supažindinti su kūrybiškumo bei lyderystės metodikomis

Suteikti žinių apie psichologines technikas

Tobulinti bendravimo su žiniasklaida įgūdžius

Supažindinti su komunikacijos socialinėse medijose pagrindais

Suteikti kūrybinio rašymo bei vizualinės kultūros pagrindus

Suteikti žinių kaip išsirinkti reklamos kūrybos, viešųjų ryšių ir žiniasklaidos planavimo agentūrą

Supažindinti su komunikacijos projekto rengimo metodika ir išmokyti savarankiškai parengti bei pristatyti komunikacijos strategiją 

Mokymo būdai 

Paskaitos, seminarai, diskusijos, atvejų analizė, pratybos, tikrovės situacijų modeliavimas, savarankiškas projektas.

Studijų struktūra

100 akademinių valandų programą sudaro pagrindiniai kursai:

Ryšiai su visuomene ir efektyvi organizacijos komunikacija

Rinkodaros komunikacija: reklama, kūrybos pagrindai, žiniasklaidos planavimas

Pagrindinės temos:

Viešoji erdvė: nacionaliniai ypatumai, tendencijos

Organizacijos komunikacija: vidinė, rinkodaros, korporacinė

Ryšiai su visuomene (RsV): samprata, teorijos, praktika

Strateginis komunikacijos planavimas

Socialinė atsakomybė ir įmonės reputacija

Bendravimas su žiniasklaida

Viešas kalbėjimas, retorika

Krizių valdymas komunikacijoje

Rinkodara: samprata, teorijos, praktika

Rinkodaros projektų planavimas: poreikio įvertinimas, biudžetas, kalendorius, kt.

Skaitmeninė rinkodara: ką daryti ir ko nedaryti socialinėse medijose

Kūrybiškumas komunikacijoje: kūrybinis rašymas ir vizualinės kultūros pagrindai

Kaip išsirinkti agentūrą

Komunikacijos baigiamojo projekto rengimas ir gynimas

Programos lektoriai

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesinėse studijose dėsto patyrę lektoriai, pripažinti savo sričių ekspertai, konsultantai, stažavęsi užsienio institucijose – Lietuvos universitetų mokslininkai, įmonių vadovai, komunikacijos specialistai.


Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos programos vadovas     

            

viktoras.jpg


Dr. Viktoras Bachmetjevas, reklamos projektų vadovas, ilgametis „Not Perfect | Y&R“ vykdantysis direktorius, Kauno technologijos universiteto komunikacijos vadovas, filosofijos mokslų daktaras.


Dėstytojai


Rūta Latinytė

UAB „Šviesa-Alma littera“ įmonių grupės viešųjų ryšių vadovė. Buvusi „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene, kūrybinių tekstų ir viešųjų ryšių agentūros „Flexus“ įkūrėja. Šiuo metu yra Lietuvių literatūros ir tautosakos instituto doktorantė.


Domas Zdanevičius

Rinkodaros, komunikacijos ir turinio agentūros „VRS WPI Vilnius“ direktorius, rinkodaros bei strateginės ženklodaros konsultantas. 18 metų patirtis vadovaujant paslaugų, mažmeninės bei didmeninės prekybos įmonių marketingo skyriams, komunikacijos agentūrų projektų valdymo grupėms, atskiriems rinkodaros bei komunikacijos projektams.


Jonathan Howard

Ilgametis strategijos planuotojas reklamos agentūrose „Saatchi & Saatchi“ and „BBDO“ Londone. Pastaruosius 11 metų jis yra pagrindinis kūrybiškumo ir strategijos mokytojas „Saatchi & Saatchi Europe“. Yra dirbęs su visais didžiausiais agentūrų tinklais, įskaitant „McCann-Erickson“, „Y&R“, „Fallon“ ir kt.


Ilzė Butkutė

Tekstų kūrėja, poetė. Po 7 metų darbo reklamos agentūrose išleido praktinį vadovą darbuotojams „Atleisk savo šefą“ ir jau ketvirtus metus rengia kūrybines dirbtuves, skaito pranešimus ir paskaitas neformalaus švietimo projektuose. Pirmoji Ilzės poezijos knyga buvo įtraukta į kūrybiškiausių lietuviškų knygų dvyliktuką. Jos eilėraščiai išversti į vienuolika kalbų, o 2016 m. poezijos rinktinė anglų kalba išleista JAV.


Kęstutis Gečas

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas, Integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ partneris


Edita Čekuolienė

Psichologė


Andrius Iškauskas

Advokatų kontoros „AAA Law“ partneris, advokatas


Aistė Žilinskienė

Interneto žiniasklaidos asociacijos pirmininkė, Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto dėstytoja


Giedrė Biržytė

Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto Komunikacijos vadovė


Dr. Sigitas Urbonavičius

Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto profesorius, Rinkodaros katedros vedėjas


Indrė Baltušė

Ženklodaros ir dizaino studijos IMAGINE partnerė 


Dėstytojų sąrašą kasmet papildo ryšių su visuomene specialistai bei kitų komunikacijos verslų profesionalai.               

Lietuvos žurnalistikos centras atkreipia dėmesį, kad mokymų organizatorius pasilieka teisę keisti lektorius, apie pakeitimus mokymų dalyviai informuojami el. paštu.


Atnaujinta 2016-10-03 


Studijų organizavimas

Studijų trukmė – 100 akademinių valandų, t.y. 5 mėn. (nuo lapkričio iki balandžio su savaičių pertrauka žiemos švenčių laikotarpiu).

 

Studijų pradžia – antrasis lapkričio mėn. savaitgalis


DĖMESIO: 2016 m. mokymai prasidės lapkričio 12 d. (šeštadienį) 10.00 val.


Studijos (po 4 akademines valandas) vyksta (abi dienas):

- penktadieniais 17.00–18.30 val.

- šeštadieniais 10.00–13.30 val.

Studijų vieta: apie tikslią studijų vietą Vilniuje bus informuojami užsiregistravę profesinių studijų dalyviai.

Kam skirta

Studijuoti LŽC ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesinių studijų programoje priimami kitų specialybių bakalaurai ir magistrai, studentai ir kiti norintys dirbti arba dirbantys ryšių su visuomene bei rinkodaros srityse.

Kaip užsiregistruoti

Jei pageidaujate lankyti LŽC ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesines studijas, užpildykite registracijos anketą www.lzc.lt iki 2016 m. lapkričio 3 d.


Į ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesinių studijų kurso grupę priimami pirmieji 25 per elektroninę sistemą užsiregistravę, mokymo paslaugų sutartį pasirašę ir pirmąją studijų įmokos dalį iki nurodyto termino sumokėję asmenys.


Rašytinį atsakymą su kvietimu pasirašyti mokymo paslaugų sutartį į užpildytą registracijos anketą gausite, kai LŽC gautų registracijos anketų kiekis artės prie būtino renkamos mokymų dalyvių grupės minimumo.


Jei pageidaujate prieš registruodamiesi pasikonsultuoti -

-         skambinkite mob. telefonu: +37068276804

arba

-          rašykite el. paštu: lzcentras@lzc.lt

 

LŽC yra neformaliojo švietimo įstaiga, už šias studijas kreditai aukštosiose mokyklose neteikiami.


DĖMESIO: studijų kaina 880 eurų.

Mokėdami už studijas, nurodykite pavedimo paskirtį: Vardenis Pavardenis RsV RK studijos.

Pusė mokamos sumos (440 eurų) mokama iki 2016 lapkričio 5 d.

Antroji įmoka (440 eurų) mokama iki 2017 sausio 8 d.

Dėl mokėjimo patvirtinimo kreipkitės el. paštu: info@lzc.lt

 

VšĮ „Lietuvos žurnalistikos centras“ rekvizitai:

Įmonės kodas 191886361

Sąskaitos Nr. LT 357300010002483305

AB „Swedbankas“, banko kodas 73000

 

Dėl klausimų, susijusių su mokėjimu už kursus, galite konsultuotis el. paštu info@lzc.lt



Atnaujinta 2016-10-03

Registracijos anketos