Renginiai

Kokių interesų Baltijos šalyse turi „Google“ ir „Facebook“?

Kviečiame Lietuvos žurnalistikos centro studentus ir absolventus į dr. Džinos Donauskaitės, Lietuvos žurnalistikos centro vadovės ir Vytauto Didžiojo universiteto stažuotojos, viešą paskaitą apie tai, kaip globalūs leidėjai – tokie gigantai kaip Google ir Facebook – paveikia Baltijos šalių žiniasklaidos industriją.

Paskaitos metu sužinosite:

Kaip pasikeitė žiniasklaidos priemonių auditorijos, kai rinkoje įsiviešpatavo socialiniai tinklai?

Ką apie tai mano Baltijos regiono žiniasklaidos rykliai?

Kokią įtaką globalūs leidėjai padarė žurnalistikos kokybei?

Ar tikrai jau visai netrukus mokėsime už naujienas internete ir nebegausime visko nemokamai?

Ką apie savo poveikį vietinėms žiniasklaidos industrijoms mano patys Facebook ir Google atstovai?

Viešos paskaitos medžiaga – iš Vytauto Didžiojo universitete atliekamo mokslinio tyrimo „Globalių leidėjų poveikis lokalioms žiniasklaidos ekosistemoms: prielaidos visuomenės informavimo politikos inovacijoms mažose Baltijos šalių rinkose“, finansuojamo pagal priemonę Nr. 09.3.3-LMT-K-712 „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą“. Medžiaga buvo renkama visą vasarą interviu būdu keliaujant Baltijos šalyse ir susitinkant su žiniasklaidos priemonių redaktoriais, savininkais, socialinių medijų vadybininkais, taip pat tiriant antrinius duomenis iš viešų mokslinių bei publicistinių šaltinių tarptautinėje erdvėje.

lapkričio
30
2018 m.

Lietuvos žurnalistikos centras, ALF salė. Didžioji g. 5, Vilnius.

Pradžia 17:00

lapkričio
30
2018 m.

Lietuvos žurnalistikos centras, ALF salė. Didžioji g. 5, Vilnius.

Pradžia 17:00