Pusė komunikacijos lėšų išleista neefektyviai, tik nesuprantate, kurios? Šešiolika Lietuvos komunikacijos ir rinkodaros grandų padės suprasti integruotos komunikacijos paslaptis ir suformuoti jūsų organizacijai pergalingą ryšių su visuomene arba rinkodaros strategiją.
Daugelį metų veikianti programa – itin vertinama didžiųjų darbdavių, bet užvis labiausiai reikalinga mažiesiems verslams ir iniciatyvoms. Greitoji pagalba šiais laikais, kai iš komunikacijos specialisto reikalaujama beveik visko – to, kas tradiciškai atitekdavo reklamos, rinkodaros, dizaino ar pardavimų skyriui.
Didžiausias programos privalumas – pasirinksite patyrusį mentorių, kuris padės parengti jums individualią, savo įmonei, organizacijai ar asmeniniam prekės ženklui vystyti skirtą komunikacijos strategiją. Atsakymus į klausimus, kokia komunikacija efektyviausia jūsų atveju, rasite individualiai konsultuojantis su itin didelę patirtį rinkoje sukaupusiu profesionalu. Kiekvienas studijų dalyvis individualiai dirba su mentoriumi kuriant savo organizacijai arba savo prekės ženklui aktualiausią komunikacijos strategiją.
RegistracijaPrograma yra skirta dirbantiems rinkodaros, komunikacijos, kūrybos srityse ir norintiems gauti koncentruotų naujų žinių ir praktinių įgūdžių, kaip šiandien kurti ir valdyti organizacijų bei prekės ženklų komunikaciją. Programa ruošiama taip, kad dalyviai galėtų persikvalifikuoti iš specialisto – į vadovą.
Paskaitos, seminarai, lektorių vykdytų projektų atvejų analizė, strateginio identiteto, pozicionavimo, kūrybinio rašymo dirbtuvės.
Lietuvos žiniasklaida šiandien: žurnalistų, praktikų įžvalgos apie situaciją, iššūkius, tendencijas;
Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesionalai, patyrę lektoriai, pripažinti savo sričių ekspertai, dirbantys su lyderiaujančiomis organizacijomis ir prekių ženklais Lietuvoje bei užsienyje – komunikacijos vadovai, viešųjų ryšių ir reklamos agentūrų vadovai, kiti ilgametę patirtį sukaupę komunikacijos profesionalai. Visi programos dėstytojai savo srityse dirba daugiau nei 10 metų.
Daugiau kaip 15 m. vadovaujamo darbo patirties ryšių su visuomene ir rinkodaros srityse. „Scanoramos“ komunikacijos vadovė, tinklo „Moving Images – Open Borders“ komunikacijos vadovė, buv. „Vilnius City Opera“ komunikacijos ir rinkodaros strategė, SBA grupės ryšių su visuomene skyriaus vadovė. Tarp didžiausių klientų – „Qatar Airways“, „Telia“, „General Financing“.
Reputacijos agentūros „Winning“ įkūrėjas ir vadovas, buvęs „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Baltijos šalims.
Ženklodaros agentūros „Imagine“ kūrybos vadovė. Dizaino mokėsi Lietuvoje ir Suomijoje, organizuoja konferencijas apie vizualinę kultūrą „Penketai“. Dirbusi su prekių ženklais „WePower“, „Birštono mineraliniai vandenys“, „Maxima“, „Alna“, „Swedbank“ ir kt.
„INK agency“ vyriausias partneris. Komunikacijos ir žiniasklaidos versle dirba 27 metus, įkūrė ne vieną ryšių su visuomene agentūrą. Karjerą pradėjo kaip žurnalistas. Taip pat – „bigNow“ verslo partneris, „Dansu Dansu“ tinklaraščio bendraautorius.
Integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ vadovė, sukaupusi daugiau nei 12 metų viešųjų ryšių projektų, integruotų komunikacijos kampanijų, tarptautinių komunikacijos projektų, krizių valdymo patirties. Tarp konsultuotų klientų – „Huawei“, „Barclays“, „Alma littera“, „Thermo Fisher Scientific Baltics“.
Publicistė ir ryšių su visuomene ekspertė, įkūrusi įmonių vidinės kultūros ir komunikacijos konsultantų grupę „Anderrrs“. Prieš tai buvusi UAB „Šviesa“ („Alma littera“ įmonių grupė) viešųjų ryšių vadove, „Bitė Lietuva“ atstove ryšiams su visuomene, Kauno technologijos universiteto komunikacijos skyriaus vadove.
Ryšių su visuomene bendrovės „Integrity PR“ vadovė ir valdybos narė, Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) tarybos narė, Vilniaus universiteto lektorė. Komunikacijos srityje dirba 24 metus.
„Swedbank“ Lietuvoje Komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovas. Daugiau nei 17 m. patirties komunikacijoje. Buvęs „Lidl Lietuva“, „Danske Bank“ komunikacijos vadovas.
Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto dekanė, profesorė, daktarė. „Socialinių lyderių pusryčių“ renginių Lietuvoje įkūrėja, surengusi apie 20 susitikimų socialiai atsakingo verslo temomis. „PR Impact Awards 2023“ komisijos narė. Komunikacijos srityje dirba 17 metų.
„Fabula“ agentūros kūrybos vadovas. Patirtį kaupė kūrybinėse agentūrose „Love“, „TBWA Vilnius“, „Not Perfect“, „TRUTH“. Darbai įvertinti „Baltic Best“, „Adrenalinas“, „Password“ apdovanojimais. Tarp klientų – „Telia Lietuva“, „Maxima“, „Rimi“, „Lidl“, „Swedbank“, Šiaulių bankas, „Švyturys – Utenos alus“, „Red Bull“ ir kt.
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Choco Agency“ įkūrėjas ir vadovas, konsultuoja stambiausius prekinius ženklus Lietuvoje ir formuoja jų online komunikacijos strategijas.
Kūrybos namų „Kregždynas“ įkūrėja ir kūrybos vadovė. Mokymų apie kūrybiškumą, rašymą ir storytelling'ą autorė. Knygų autorė, televizijos laidų vedėja. Popiežiaus vizito Lietuvoje komunikacijos turinio vadovė.
Žurnalistas, redaktorius, politikos apžvalgininkas. Per savo karjerą vadovavo įtakingoms šalies žiniasklaidos priemonių redakcijoms - lrytas.lt, 15min.lt, „Veidas“. INFO TV autorinės laidos autorius. Lietuvos Nepriklausomybės akto signataras.
Daugiau kaip 15 m. vadovaujamo darbo patirties ryšių su visuomene ir rinkodaros srityse. „Scanoramos“ komunikacijos vadovė, tinklo „Moving Images – Open Borders“ komunikacijos vadovė, buv. „Vilnius City Opera“ komunikacijos ir rinkodaros strategė, SBA grupės ryšių su visuomene skyriaus vadovė. Tarp didžiausių klientų – „Qatar Airways“, „Telia“, „General Financing“.
„Šiaulių banko“ pardavimų, rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius. Anksčiau dirbo „Citus“, „Grigeo“ rinkodaros vadovu, „Litagra“ rinkodaros projektų vadovu „TELE2“ e-komercijos projektų vadovu. Rinkodaros srityje – 15 metų. Nuolatinis „Metų CMO“ stipriausių marketingo vadovų TOP 10 finalininkas.
Buv. „Maximos“ rinkodaros vadovė. Rinkodaros srityje – virš 15 metų. Dirbo „INK agency“ stratege, „Deeper“ rinkodaros vadove, ilgamete „Tele2“ prekių ženklų vadove.
Prekių ženklų ir kūrybos strategė, ŠMC komunikacijos vadovė. Prekių ženklus kuria, vysto ir komunikuoja daugiau nei 20 metų. Pastaruosius metus kuria integruotus ženklodaros ir įveiklinimo sprendimus lokacijoms #MagneticPlace. Tarp užsakovų: SBA grupės įmonės, BIOK laboratorija, SUN365, „Releven", „Reefo". Pirmojo „IKEA Life At Home" žurnalo vykdančioji redaktorė.
„Omnisend“ produkto direktorius. Buvęs „Hostinger International“ produkto vadovas, Pigu.lt produkto vadovas, Pigu.lt rinkodaros ir lojalumo projektų vadovas, IKI lojalumo projektų vadovas.
„BPN Intense“ klientų vystymo direktorius. Buvęs ilgametis „Carat“ strategijų vadovas, prieš tai ėjęs „Dentsu“ žiniasklaidos direktoriaus pareigas, dar anksčiau – „Deloitte Lietuva“ rinkodaros vadovas. Patirtį kliento pusėje kaupė ir „Bitė Lietuva“ bei „Impuls“ rinkodaros skyriuose.
Už studijas mokama į Lietuvos žurnalistikos centro sąskaitą banke:
Įmonės kodas 191886361
Sąskaitos Nr. LT 357300010002483305
AB „Swedbank“, banko kodas 73000
Mokėdami už studijas, nurodykite pavadinimą – Vardenis, Pavardenis, RSV studijos.
Registracijų laukiame iki vasario 19 d.
Pusė mokamos sumos (750 eurų) mokama iki 2025 m. vasario 19 d.
Antroji įmoka (750 eurų) mokama iki 2025 m. kovo 27 d.
Dėl kilusių klausimų kreipkitės telefonu: +370 682 76 804 arba el. paštu: info@lzc.lt
Programoje dalyvauti priimami dirbantys ryšių su visuomene, rinkodaros ar reklamos srityse bei kitų specialybių absolventai, norintys siekti karjeros ar žinių ryšių su visuomene bei rinkodaros srityse. Programa startuoja 2025 m. vasario 21 d. (penktadienį). Programos pabaiga – 2025 m. gegužės 30 d.
Aktualūs terminai: seminarų pabaiga – 2025 m. balandžio 18 d. (penktadienis), baigiamųjų darbų (komunikacijos projektų) pateikimas recenzavimui – 2025 m. gegužės 15 d. (ketvirtadienis, 23:59 val.). Pristatymai – 2025 m. gegužės 23 d. (penktadienis) – 24 d. (šeštadienis). Diplomų teikimo vakaras – 2025 m. gegužės 30 d. (penktadienis).
Seminarai vyksta patogiu dirbantiems žmonėms laiku (tvarkaraštis su konkrečiu laiku ir paskaitų temomis pateikiamas prieš prasidedant studijoms):
Penktadieniais – 17.00 – 18.30 val.; 19.00 – 20.30 val.
Šeštadieniais – 10.00 – 11.30 val.; 12.00 – 13.30 val.
Apie tikslų paskaitų tvarkaraštį ir vietą informuojami studijų sutartis pasirašę dalyviai.
SVARBU: Paskaitos vyks kontaktiniu būdu Vilniaus senamiestyje. Tuo pat metu vyks ir paskaitų transliacija, negalėjusiems dalyvauti paskaitose gyvai – ribotą laiką bus prieinami paskaitų įrašai.
Atėjau į šią studijų programą, nes ieškojau šviesos tunelio gale. Pradėjus dirbti su viešaisiais ryšiais jutau, kad esu pasimetusi, buvo daug baimės daryti bei nežinojau, ar darau gerai. O po šių kursų viskas pasidarė aiškiau, paprasčiau ir ramiau. Visa tai – dėka geriausių savo srities specialistų, kurie nuoširdžiai pasakojo ir dalinosi savo patirtimi. Laukdavau kiekvienos savaitės susitikimų, nes kiekvieną savaitę vis iš naujo ir iš naujo įsikvėpdavau bei vis sužinodavau kažko naujo apie komunikaciją. Manau, kad visi po jų išėjome sustiprėję ir su didžiuliu žinių bagažu ir noru daryti pokyčius savo organizacijose.
Austėja Šutaitė
INVEGA rinkodaros projektų vadovė
Geras būdas susipažinti su komunikacijos ir marketingo virtuve, aiškiau suvokti komunikacijos specialisto vaidmenį ir karjeros galimybes. Taip pat puiki proga išbandyti komunikacijos strategijos rengimą ir konsultuotis su aukšto lygio profesionalais. Taip pat tai ir proga praplėsti naudingų pažinčių ratą.
Šarūnas Čėsna
„Integrity PR"
Kursus itin rekomenduoju pradedančiajam komunikacijos specialistui, kuriam dar trūksta teorinių žinių. Itin smagu, kad grupė nėra didelė ir visada gali klausti dėstytojo, gauti papildomą konsultaciją.
Rugilė Stroputė
„Kilo Health" viešųjų ryšių specialistė
Rekomenduoju šias studijas turintiems patirties komunikacijos srityje ar dirbantiems šiose srityse. Pateikiamos informacijos kiekis yra išties didžiulis ir norint geriausiai ją įsisavinti – būtina pritaikyti praktikoje. Tam, jog pasisemtumėte kuo daugiau žinių ir užmegztumėte su specialistais ryšį – rekomenduoju visose paskaitose dalyvauti gyvai. Džiaugiuosi gyvai susipažinusi su dėstytojais bei studentais. Išties nuostabi patirtis!
Kamilė Baranauskaitė
„Mamų unijos" fondo komunikacijos specialistė
Labai džiaugiuosi savo sprendimu prisijungti prie Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijų. Studijos buvo labai įdomios ir naudingos. Dėstytojų komanda – tikri savo srities profesionalai, kurie dėstydami, atrodo, net ir tokį sausą dalyką kaip teorija sugeba įtraukti ir sudominti dėka savo darbinės patirties bei vykdytų projektų. O projektų ir patirčių kiekvienas jų turėję daug ir įvairių!
Studijų metu ženkliai praplėčiau savo žinių bagažą, supratimą apie komunikaciją, apie ryšius su visuomene. Darbe kasdien susiduriu su įvairiomis situacijomis, kur įgytos žinios praverčia. Baigiamojo darbo rašymas – mažas iššūkis, bet tik tuo metu, kai reikia suderinti savo kasdienius darbus ir rasti laiką darbo rašymui. Darbo nauda didžiulė ir atsiperkanti su kaupu.
Šaunu matyti dėstytojų užsidegimą ir norą dalintis turimomis žiniomis!
Linkiu išdrįsti rasti laiko naujoms patirtims ir sugerti žinias, kuriomis šaunieji dėstytojai nuoširdžiai dalinasi.
Laura Baltakienė
„Sicor Biotech“ žmogiškųjų išteklių vadovė
Ypač džiaugiuosi, kad prieš metus pasiryžau mokytis Lietuvos žurnalistikos centre. Pusmetis, praleistas studijuojant ryšius su visuomene, paliko reikšmingą įspaudą. Gavau koncentruotų žinių iš profesionalų, susipažinau su puikiais specialistais, o svarbiausia – geriau pažinau pati save. Žinias, kurias įgijau, labai sėkmingai taikau savo kasdieniame darbe. Be to, šios studijos paskatino mane tobulėti ir ieškoti naujų, dar nepažintų, sričių, siekti aukštumų. Ačiū!
Marija Kazanovič
Lietuvos kelių policijos tarnybos atstovė
Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos programa suteikė man galimybę susipažinti su įdomiais žmonėmis ir pasisemti naujų idėjų iš RsV profesionalų bei nepakartojamų kurso draugų. Smagu atnaujinti turimas žinias, įgyti naujos informacijos ir viską tuoj pat išbandyti praktinėje visuomenės informavimo veikloje. Labai vertinu ir tai, kad po studijų liko grįžtamasis ryšys su dėstytojais, tai suteikia ypač gerą jausmą. Ačiū Jums!
Violeta Develienė
Utenos rajono savivaldybės viešųjų ryšių skyriaus ryšių su žiniasklaida specialistė
Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos kursus pastebėjau savo socialinių tinklų sraute, nes domiuosi reputacijos, idėjų pardavimo, komunikacijos klausimais. Atstovaujant viešąjį sektorių, tenka stebėti, kiek įdomių ir reikšmingų projektų lieka nepastebėti dėl ne visai tinkamai pasirinktų rinkodaros ar komunikavimo sprendimų. Buvo labai smalsu sužinoti, ką vieni iš geriausių šios srities ekspertų – programos lektorių, galėtų rekomenduoti. Ne vieno penktadienio ir šeštadienio patyrimai paskaitose bei baigiamojo darbo rengimas kartu su profesionaliu mentoriumi suteikė ne tik rekomendacijas, bet ir platų žinojimą apie šios srities paslaptis ir triukus.
Inga Tarakavičiūtė
Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijų absolventė
Esu atsakinga už nedidelės nevyriausybinės organizacijos komunikaciją. Šios studijos padėjo geriau suprasti, kaip veikia komunikacija, ką galiu padaryti net su itin menkais finansiniais resursais. Esu dėkinga dėstytojams, kurie dalinosi savo patirtimi. Didžiausią įspūdį paliko programos vadovės Indrės Baltušės paskaita – gavau neapsakomai daug žinių ir gerų patarimų per nepilnas 4 valandas!
Mariana Sutkienė
Vilniaus socialinio klubo komunikacijos skyriaus vadovė