Studijų programa

Ryšiai su visuomene ir rinkodaros komunikacija

Informacijos amžiuje visi kūrybingi profesionalai turi mokėti taikyti naujausius informacijos sklaidos metodus. Išmanymas apie efektyvią organizacijos ir prekės ženklo komunikaciją socialiniais tinklais, vientisą įvaizdžio kūrimą, bendravimą su žiniasklaida – itin vertinamas didžiųjų darbdavių, bet užvis labiausiai reikalingas mažiesiems verslams ir iniciatyvoms. Ši studijų programa – profesionalui, norinčiam tobulėti kryptingai šiuolaikinėje viešojoje komunikacijoje.

Registracija
Studijų pradžia: 2019-11-16
Ryšiai su visuomene

Programa

Skirta dirbantiems rinkodaros, komunikacijos, kūrybos srityse ir norintiems gauti koncentruotų naujų žinių ir praktinių įgūdžių, kaip kurti ir valdyti organizacijų bei prekės ženklų komunikaciją.

Mokymo būdai

Paskaitos, seminarai, lektorių vykdytų projektų atvejų analizė, retorikos, kūrybinio rašymo dirbtuvės.

Pagrindinės temos

  • Lietuvos žiniasklaida šiandien: žurnalistų, praktikų įžvalgos apie situaciją, iššūkius, tendencijas
  • Organizacijos komunikacija: nuo A iki Ž
  • Ryšiai su visuomene: priemonės, metodai, atvejų analizė
  • Bendravimas su žiniasklaida: kaip kurti santykius su žiniasklaida, kad žurnalistams būtų aktuali jūsų informacija?
  • Įmonės įvaizdžio kūrimas ir reputacijos valdymas
  • Vidinės komunikacijos svarba įmonės įvaizdžiui ir reputacijai
  • Rinkodaros pagrindai: kiek užtenka žinoti komunikacijos žmogui
  • Prekės ženklo strateginio identiteto kūrimas: strategija ir prekės ženklo valdymas
  • Prekės ženklo vizualinis identitetas: kaip strategiją paversti vaizdu?
  • Skaitmeninė rinkodara: ką daryti ir ko nedaryti socialinėse medijose

Studijų struktūra

110 akademinių valandų kursą sudaro trys pagrindinės dalys:

  • Ryšių su visuomene ir organizacijos komunikacija
  • Prekės ženklo strateginis valdymas ir rinkodara
  • Baigiamoji strategija (komunikacijos, rinkodaros arba prekės ženklo). Studentai patys renkasi kokia tema ir kokiai organizacijai/prekės ženklui nori ruošti baigiamąją strategiją. Konsultuojasi su pasirinktu mentoriumi (iš dėstančios lektorių komandos)

 

  • Vizualioji komunikacija socialiniuose tinkluose: tendencijos, atvejų analizė, įrankiai ir platformos
  • Kūrybinis rašymas ir istorijų kūrimo būdai
  • “Copywrite”: kaip kurti prekės ženklų turinį ir šūkius
  • Neuromarketingas, konversijos, vartotojų elgsena online
  • Žiniasklaidos planavimas: kodėl tai aktualu ne tik didelio biudžeto komunikacijos kampanijoms ir ką reikia žinoti?
  • Įtakos psichologija ir mechanika
  • Strateginis komunikacijos planavimas ir įgyvendinimas
  • Krizių valdymas komunikacijoje
  • Viešas kalbėjimas ir retorika
  • Jei reikia agentūros: kokios agentūros būna ir kaip išsirinkti geriausią?

Dėstytojai

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesinėse studijose dėsto patyrę lektoriai, pripažinti savo sričių ekspertai, konsultantai, stažavęsi užsienio institucijose – Lietuvos universitetų mokslininkai, įmonių vadovai, komunikacijos specialistai. Dėstytojų sąrašą kasmet papildo ryšių su visuomene specialistai bei kitų komunikacijos verslų profesionalai. Lietuvos žurnalistikos centras atkreipia dėmesį, kad mokymų organizatorius pasilieka teisę keisti lektorius, apie pakeitimus mokymų dalyviai informuojami el. paštu.

Indrė Baltušė

Studijų programos vadovė

Indrė Baltušė

Ženklodaros agentūros IMAGINE, skaitmeninių sprendimų agentūros NEW CODE ir darbdavio įvaizdžio kūrimo agentūros PEOPLE įkūrėja ir bendrasavininkė. Sukaupusi 14 metų patirtį strateguojant prekės ženklų ir organizacijų identitetą bei konsultuojant rinkodaros komunikaciją. Taip pat yra buvusi partnere kitose integruotos komunikacijos agentūrose.

Indrė Baltušė

Indrė Baltušė

Dirba su „Digital Academy“, kurioje veda Digital Branding mokymus; Vilniaus universiteto Verslo mokykloje dėsto Prekės ženklo strateginį valdymą. Konsultuotų klientų sąraše tokie prekės ženklai kaip „Vytautas“, „Akvilė“, „Birutė“, „Eika“, „Roche“, „Kempinski“, „DnB“, „Wolfas Engelman“, „Coffeine“, „ICOR“, „KALEV“, „Suslavic-Felix“ ir kt.

Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė

Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė

Ženklodaros agentūros IMAGINE kūrybos vadovė, edukologė, konferencijų apie vizualinę kultūrą organizatorė. Atsakinga už prekių ženklų kūrimą, domisi kūrybiškumo tyrimais, tikslingu kūrybinio proceso organizavimu ir valdymu.

Algirdas Davidavičius

Algirdas Davidavičius

Viešojo kalbėjimo meistras, filosofas, socialinės psichologijos ekspertas. Vilniaus politikos analizės instituto medijų ir informacinio raštingumo tyrėjas, Vytauto Didžiojo universiteto lektorius.

Andrius Baranauskas

Andrius Baranauskas

UAB Tele2 Korporatyvinės komunikacijos Baltijos šalims vadovas, daugelį metų vadovavęs Tele2 ryšiams su visuomene. Patirties bagaže - ir darbas su farmacijos, finansų, maisto pramonės įmonėmis.

Daiva Lialytė

Daiva Lialytė

Komunikacijos srityje dirba nuo 1998 metų. Šiuo metu vadovauja ryšių su visuomene bendrovei “Integrity PR” ir yra jos valdybos narė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos Tarybos narė, Vilniaus universiteto lektorė.

Gabrielė Burbienė

Gabrielė Burbienė

Žurnalų „Žmonės" ir „Laimė" marketingo vadovė; Tarptautinio kūrybiškumo festivalio Kanų liūtai atstovė Lietuvoje. Buv. 15min.lt marketingo vadovė.

Goda Januškevičiūtė

Goda Januškevičiūtė

Ryšių su žiniasklaida ekspertė, turinti daugiau kaip 10 m. vadovaujamo darbo patirties ryšių su visuomene srityje - buv. Vilnius City Opera komunikacijos strategė ir SBA koncerno ryšių su visuomene skyriaus vadovė.

Kęstutis Gečas

Kęstutis Gečas

Ryšių su visuomene versle dirba jau 17 metų, įkūrė ne vieną ryšių su visuomene agentūrą. Karjerą pradėjo kaip „Lietuvos ryto" žurnalistas. Šiuo metu - „INK Agency" vyr. partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos narys.

Rosita Kajackaitė

Rosita Kajackaitė

Konversijų optimizavimo specialistė, konversijų analitikė, dirbanti su JAV ir Lietuvos rinkomis. Taip pat ji yra patyrusi rinkodaros psichologijos praktikė.

Rūta Latinytė

Rūta Latinytė

UAB „Šviesa“ („Alma littera“ įmonių grupė) viešųjų ryšių vadovė. Seniau dirbo „Bitė Lietuva“ atstove ryšiams su visuomene, įkūrė kūrybinių tekstų ir viešųjų ryšių agentūrą „Flexus“.

Tomas Nemūra

Tomas Nemūra

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Choco Agency" įkūrėjas ir vadovas; specializuojasi turinio socialinėms medijoms ir web kūrime. Buv. rebrandingo agentūros „Chocolate" vadovas.

Viktorija Urbonaitė

Viktorija Urbonaitė

Kūrybinio rašymo meistrė ir mentorė. Kūrybos namų „Kregždynas" įkūrėja ir kūrybos vadovė. Mokymų apie kūrybiškumą, rašymą bei storytelling'ą autorė. Popiežiaus vizito Lietuvoje komunikacijos turinio vadovė.

Rasa Lukaitytė Vnarauskienė

Rasa Lukaitytė Vnarauskienė

DELFI.lt vyriausioji redaktorė ir ilgametė DELFI Verslas skilties redaktorė, sukaupusi daugiau kaip 10 m. žurnalistinio ir vadovaujamo darbo patirties žiniasklaidos sektoriuje.

Gediminas Cibulskis

Gediminas Cibulskis

Idėjų ir istorijų žmogus, reklamos agentūros VRS kūrybininkas, interaktyvios pasakos-programėlės „Sliekas Bevardis“ kūrėjas. Buvęs interneto dienraščio 15min.lt žurnalistas.

Studijų kaina: 1250 EUR už 110 akad. val. paskaitų, praktikos užsiėmimų ir mentorystės programos

Registracijų laukiame iki lapkričio 10 d.

Pusė mokamos sumos (625 eurų) mokama iki 2019 m. lapkričio 11 d.
Antroji įmoka (625 eurų) mokama iki 2020 m. sausio 3 d.

Dėl mokėjimo gavimo patvirtinimo ir klausimų kreipkitės telefonu: +370 682 76804 arba el. paštu: info@lzc.lt

Studijuoti priimami kitų specialybių bakalaurai ir magistrai, studentai ir kiti norintys dirbti arba dirbantys ryšių su visuomene bei rinkodaros srityse. Studijos vyks nuo lapkričio 16 d.  Paskaitos vyksta patogiu dirbantiems žmonėms laiku:
Penktadieniais 17.00 – 18.30; 19.00 – 20.30
Šeštadieniais 10.00 – 11.30; 12.00 – 13.30

Apie tikslų paskaitų tvarkaraštį ir vietą Vilniaus senamiestyje informuojami studijų sutartis pasirašę dalyviai.

Labai džiaugiuosi savo sprendimu prisijungti prie Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijų. Studijos buvo labai įdomios ir naudingos. Dėstytojų komanda – tikri savo srities profesionalai, kurie dėstydami, atrodo, net ir tokį sausą dalyką kaip teorija sugeba įtraukti ir sudominti dėka savo darbinės patirties bei vykdytų projektų. O projektų ir patirčių kiekvienas jų turėję daug ir įvairių!
Studijų metu ženkliai praplėčiau savo žinių bagažą, supratimą apie komunikaciją, apie ryšius su visuomene. Darbe kasdien susiduriu su įvairiomis situacijomis, kur įgytos žinios praverčia.Baigiamojo darbo rašymas – mažas iššūkis, bet tik tuo metu, kai reikia suderinti savo kasdienius darbus ir rasti laiką darbo rašymui. Darbo nauda didžiulė ir atsiperkanti su kaupu.
Šaunu matyti dėstytojų užsidegimą ir norą dalintis turimomis žiniomis!
Linkiu išdrįsti rasti laiko naujoms patirtims ir sugerti žinias, kuriomis šaunieji dėstytojai nuoširdžiai dalinasi.

Laura Baltakienė
Žmogiškųjų išteklių vadovė įmonėje „Sicor Biotech“

Ypač džiaugiuosi, kad prieš metus pasiryžau mokytis Lietuvos žurnalistikos centre. Pusmetis, praleistas studijuojant ryšius su visuomene, paliko reikšmingą įspaudą. Gavau koncentruotų žinių iš profesionalų, susipažinau su puikiais specialistais, o svarbiausia - geriau pažinau pati save. Žinias, kurias įgijau, labai sėkmingai taikau savo kasdieniame darbe. Be to, šios studijos paskatino mane tobulėti ir ieškoti naujų, dar nepažintų, sričių, siekti aukštumų. Ačiū!

Marija Kazanovič
Lietuvos kelių policijos tarnyba

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos programa suteikė man galimybę susipažinti su įdomiais žmonėmis ir pasisemti naujų idėjų iš RSV profesionalų bei nepakartojamų kurso draugų. Smagu atnaujinti turimas žinias, įgyti naujos informacijos ir viską tuoj pat išbandyti praktinėje visuomenės informavimo veikloje. Labai vertinu ir tai, kad po studijų liko grįžtamasis ryšys su dėstytojais, tai suteikia ypač gerą jausmą. Ačiū Jums!

Violeta Develienė
Utenos rajono savivaldybės Viešųjų ryšių sk. ryšių su žiniasklaida specialistė

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos kursus pastebėjau savo socialinių tinklų sraute, nes domiuosi reputacijos, idėjų pardavimo, komunikacijos klausimais. Atstovaujant viešąjį sektorių, tenka stebėti, kiek įdomių ir reikšmingų projektų lieka nepastebėti dėl ne visai tinkamai pasirinktų rinkodaros ar komunikavimo sprendimų. Buvo labai smalsu sužinoti, ką vieni iš geriausių šios srities ekspertų – programos lektorių, galėtų rekomenduoti. Ne vieno penktadienio ir šeštadienio patyrimai paskaitose bei baigiamojo darbo rengimas kartu su profesionaliu mentoriumi suteikė ne tik rekomendacijas, bet ir platų žinojimą apie šios srities paslaptis ir triukus.

Inga Tarakavičiūtė
Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijų absolventė

Esu atsakinga už nedidelės nevyriausybinės organizacijos komunikaciją. Šios studijos padėjo geriau suprasti, kaip veikia komunikacija, ką galiu padaryti net su itin menkais finansiniais resursais. Esu dėkinga dėstytojams, kurie dalinosi savo patirtimi. Didžiausią įspūdį paliko programos vadovės Indrės Baltušės paskaita – gavau neapsakomai daug žinių ir gerų patarimų per nepilnas 4 valandas!

Mariana Sutkienė
Vilniaus socialinis klubas/Vilnius social club

Registracija