Studijų programa

Ryšiai su visuomene ir rinkodaros komunikacija

Informacijos amžiuje visi kūrybingi profesionalai turi mokėti taikyti naujausius informacijos sklaidos metodus. Išmanymas apie efektyvią organizacijos ir prekės ženklo komunikaciją socialiniais tinklais, vientisą įvaizdžio kūrimą, bendravimą su žiniasklaida – itin vertinamas didžiųjų darbdavių, bet užvis labiausiai reikalingas mažiesiems verslams ir iniciatyvoms. Ši studijų programa – profesionalui, norinčiam tobulėti kryptingai šiuolaikinėje viešojoje komunikacijoje.

Registracija
Studijų pradžia: 2018-11-10
Ryšiai su visuomene

Programa

Suteikti teorinių žinių ir praktinių įgūdžių, kaip susivokti sudėtingoje informacinėje erdvėje ir kaip sėkmingai dalyvauti komunikacijos procesų valdyme, naudojantis efektyviais ryšių su visuomene (RsV) ir rinkodaros įrankiais patiems ar pasitelkiant komunikacijos profesionalų pagalbą.

Uždaviniai

  • Supažindinti su ryšių su visuomene ir rinkodaros pagrindais
  • Suteikti žinių apie informacinės erdvės tendencijas
  • Supažindinti su organizacinės komunikacijos ypatumais ir svarba
  • Įgyti/tobulinti krizių vadybos įgūdžius
  • Supažindinti su kūrybiškumo bei lyderystės metodikomis
  • Suteikti žinių apie psichologines technikas
  • Tobulinti bendravimo su žiniasklaida įgūdžius
  • Supažindinti su komunikacijos socialinėse medijose pagrindais
  • Suteikti kūrybinio rašymo bei vizualinės kultūros pagrindus
  • Suteikti žinių kaip išsirinkti reklamos kūrybos, ryšių su visuomene ir žiniasklaidos planavimo agentūrą
  • Mentoriauti rengiant komunikacijos (ryšių su visuomene ir/ar rinkodaros komunikacijos projektą) ir išmokyti savarankiškai parengti bei pristatyti komunikacijos strategiją

Mokymo būdai

Paskaitos, seminarai, diskusijos, atvejų analizė, pratybos, tikrovės situacijų modeliavimas, savarankiškai mentorystės programos metu kuriamas ryšių su visuomene ir/ar rinkodaros komunikacijos projektas.

Studijų struktūra

110 akademinių valandų kursą sudaro trys pagrindinės dalys:

  • Ryšiai su visuomene ir efektyvi organizacijos komunikacija
  • Rinkodaros komunikacija: reklama, kūrybos pagrindai, žiniasklaidos planavimas
  • Mentorystės programa ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos rengimui

Pagrindinės temos

  • Viešoji erdvė: nacionaliniai ypatumai, žiniasklaidos teisė, etika bei tendencijos
  • Organizacijos komunikacija: vidinė, rinkodaros, korporacinė
  • Ryšiai su visuomene (RsV): samprata, priemonės, metodai, praktiko požiūrio ABC
  • Socialinė atsakomybė ir įmonės reputacija
  • Vidinės komunikacijos svarba įmonės įvaizdžiui ir reputacijai: metodai ir įrankiai
  • Bendravimas su žiniasklaida
  • Viešas kalbėjimas, retorika
  • Krizių valdymas komunikacijoje
  • Rinkodara: samprata, teorijos, metodai, priemonės, praktiko požiūrio ABC
  • Rinkodaros projektų planavimas: poreikio įvertinimas, biudžetas, kalendorius, kt.
  • Skaitmeninė rinkodara: ką daryti ir ko nedaryti socialinėse medijose
  • Kūrybiškumas komunikacijoje: kūrybinis rašymas ir vizualinės kultūros pagrindai
  • Įtakos psichologija ir mechanika
  • Komunikacijos baigiamojo projekto rengimas ir gynimas

Dėstytojai

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesinėse studijose dėsto patyrę lektoriai, pripažinti savo sričių ekspertai, konsultantai, stažavęsi užsienio institucijose – Lietuvos universitetų mokslininkai, įmonių vadovai, komunikacijos specialistai. Dėstytojų sąrašą kasmet papildo ryšių su visuomene specialistai bei kitų komunikacijos verslų profesionalai. Lietuvos žurnalistikos centras atkreipia dėmesį, kad mokymų organizatorius pasilieka teisę keisti lektorius, apie pakeitimus mokymų dalyviai informuojami el. paštu.

Indrė Baltušė

Studijų programos vadovė

Indrė Baltušė

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos programos vadovė, ženklodaros ir dizaino studijos IMAGINE įkūrėja ir partnerė, buvusi „INK agency" partnerė.

Agnė Gintautaitė

Agnė Gintautaitė

UAB „Bitė" ir LABAS komunikacijos socialinėse medijose strategė ir vadovė, buv. „Verslo žinių" žurnalistė, už inovatyvumą apdovanotos medijų skilties kūrėja ir autorė.

Algirdas Davidavičius

Algirdas Davidavičius

Viešojo kalbėjimo meistras, filosofas, socialinės psichologijos ekspertas. Vilniaus politikos analizės instituto medijų ir informacinio raštingumo tyrėjas, Vytauto Didžiojo universiteto lektorius.

Andrius Baranauskas

Andrius Baranauskas

UAB Tele2 Korporatyvinės komunikacijos Baltijos šalims vadovas, daugelį metų vadovavęs Tele2 ryšiams su visuomene. Patirties bagaže - ir darbas su farmacijos, finansų, maisto pramonės įmonėmis.

Daiva Lialytė

Daiva Lialytė

Komunikacijos srityje dirba nuo 1998 metų. Šiuo metu vadovauja ryšių su visuomene bendrovei “Integrity PR” ir yra jos valdybos narė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos Tarybos narė, Vilniaus universiteto lektorė.

Gintaras Šeputis

Gintaras Šeputis

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos vykdantysis direktorius, buvęs VRS agentūros kūrybos direktorius ir vadovas, LRT laidos „Ženklai" režisierius, vizualinės komunikacijos ekspertas.

Goda Januškevičiūtė

Goda Januškevičiūtė

Ryšių su žiniasklaida ekspertė, turinti daugiau kaip 10 m. vadovaujamo darbo patirties ryšių su visuomene srityje - buv. Vilnius City Opera komunikacijos strategė ir SBA koncerno ryšių su visuomene skyriaus vadovė.

Jonathan Howard

Jonathan Howard

Ilgametis strategijos planuotojas reklamos agentūrose „Saatchi & Saatchi“ ir „BBDO“ Londone, kūrybiškumo mokytojas. Yra dirbęs su visais didžiausiais agentūrų tinklais, įskaitant „McCann-Erickson“, „Y&R“, „Fallon“ ir kt.

Kęstutis Gečas

Kęstutis Gečas

Ryšių su visuomene versle dirba jau 17 metų, įkūrė ne vieną ryšių su visuomene agentūrą. Karjerą pradėjo kaip „Lietuvos ryto" žurnalistas. Šiuo metu - „INK Agency" vyr. partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos narys.

Monika Garbačiauskaitė-Budrienė

Monika Garbačiauskaitė-Budrienė

LRT Generalinė direktorė, buv. didžiausio Lietuvoje interneto dienraščio DELFI kūrėja, ilgametė jo vyriausioji redaktorė. Naujosios kartos žurnalistė, kūrusi nepriklausomos žurnalistikos tradiciją.

Rosita Kajackaitė

Rosita Kajackaitė

Konversijų optimizavimo specialistė, konversijų analitikė, dirbanti su JAV ir Lietuvos rinkomis. Taip pat ji yra patyrusi rinkodaros psichologijos praktikė, Conversion.lt tinklaraščio kūrėja ir autorė.

Rūta Latinytė

Rūta Latinytė

UAB „Šviesa“ („Alma littera“ įmonių grupė) viešųjų ryšių vadovė. Seniau dirbo „Bitė Lietuva“ atstove ryšiams su visuomene, įkūrė kūrybinių tekstų ir viešųjų ryšių agentūrą „Flexus“.

Viktorija Urbonaitė

Viktorija Urbonaitė

Kūrybinio rašymo meistrė, žurnalų „Happy 365", „L'Officiel Mada", leidyklos „Alma Littera" bendradarbė, rengia produktų aprašymus garsiems kvepalų gamintojams. Kūrybinio rašymo dirbtuvių „Kregždynas" įkūrėja.

Studijų kaina: 1000 EUR

Mokėdami už studijas, nurodykite pavadinimą – Vardenis, Pavardenis RSV RK studijos.
Pusė mokamos sumos (500 eurų) mokama iki iki 2018 m. lapkričio 5 d.
Antroji įmoka (500 eurų) mokama iki 2019 m. sausio 4 d.

Dėl mokėjimo gavimo patvirtinimo ir klausimų kreipkitės telefonu: +370 682 76804 arba el. paštu: info@lzc.lt

Studijuoti priimami kitų specialybių bakalaurai ir magistrai, studentai ir kiti norintys dirbti arba dirbantys ryšių su visuomene bei rinkodaros srityse. Studijos vyks nuo lapkričio 10 d.  Paskaitos vyksta patogiu dirbantiems žmonėms laiku:
Penktadieniais 17:00 – 18:30; 19:00 – 20:30
Šeštadieniais 10:00 – 11:30; 12:00 – 13:30

Apie tikslų paskaitų tvarkaraštį ir vietą Vilniaus senamiestyje informuojami studijų sutartis pasirašę dalyviai.

Ypač džiaugiuosi, kad prieš metus pasiryžau mokytis Lietuvos žurnalistikos centre. Pusmetis, praleistas studijuojant ryšius su visuomene, paliko reikšmingą įspaudą. Gavau koncentruotų žinių iš profesionalų, susipažinau su puikiais specialistais, o svarbiausia - geriau pažinau pati save. Žinias, kurias įgijau, labai sėkmingai taikau savo kasdieniame darbe. Be to, šios studijos paskatino mane tobulėti ir ieškoti naujų, dar nepažintų, sričių, siekti aukštumų. Ačiū!

Marija Kazanovič
Lietuvos kelių policijos tarnyba

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos programa suteikė man galimybę susipažinti su įdomiais žmonėmis ir pasisemti naujų idėjų iš RSV profesionalų bei nepakartojamų kurso draugų. Smagu atnaujinti turimas žinias, įgyti naujos informacijos ir viską tuoj pat išbandyti praktinėje visuomenės informavimo veikloje. Labai vertinu ir tai, kad po studijų liko grįžtamasis ryšys su dėstytojais, tai suteikia ypač gerą jausmą. Ačiū Jums!

Violeta Develienė
Utenos rajono savivaldybės Viešųjų ryšių sk. ryšių su žiniasklaida specialistė

Registracija