Studijų programa

Ryšiai su visuomene ir rinkodaros komunikacija

Informacijos amžiuje visi kūrybingi profesionalai turi mokėti taikyti naujausius informacijos sklaidos metodus. Išmanymas apie efektyvią organizacijos ir prekės ženklo komunikaciją socialiniais tinklais, vientisą įvaizdžio kūrimą, bendravimą su žiniasklaida – itin vertinamas didžiųjų darbdavių, bet užvis labiausiai reikalingas mažiesiems verslams ir iniciatyvoms. Ši studijų programa – profesionalui, norinčiam tobulėti kryptingai šiuolaikinėje viešojoje komunikacijoje.

Studijų pradžia: 2022-11-11

Programa

Skirta dirbantiems rinkodaros, komunikacijos, kūrybos srityse ir norintiems gauti koncentruotų naujų žinių ir praktinių įgūdžių, kaip kurti ir valdyti organizacijų bei prekės ženklų komunikaciją.

Mokymo būdai

Paskaitos, seminarai, lektorių vykdytų projektų atvejų analizė, retorikos, kūrybinio rašymo dirbtuvės.

Pagrindinės temos

  • Lietuvos žiniasklaida šiandien: žurnalistų, praktikų įžvalgos apie situaciją, iššūkius, tendencijas
  • Organizacijos komunikacija: nuo A iki Ž
  • Ryšiai su visuomene: priemonės, metodai, atvejų analizė
  • Bendravimas su žiniasklaida: kaip kurti santykius su žiniasklaida, kad žurnalistams būtų aktuali jūsų informacija?
  • Įmonės įvaizdžio kūrimas ir reputacijos valdymas
  • Vidinės komunikacijos svarba įmonės įvaizdžiui ir reputacijai
  • Rinkodaros pagrindai: kiek užtenka žinoti komunikacijos žmogui
  • Prekės ženklo strateginio identiteto kūrimas: strategija ir prekės ženklo valdymas

Studijų struktūra

110 akademinių valandų kursą sudaro trys pagrindinės dalys:

  • Ryšių su visuomene ir organizacijos komunikacija
  • Prekės ženklo strateginis valdymas ir rinkodara
  • Baigiamoji strategija (komunikacijos, rinkodaros arba prekės ženklo). Dalyviai patys renkasi kokia tema ir kokiai organizacijai/prekės ženklui nori ruošti baigiamąją strategiją. Konsultuojasi su pasirinktu mentoriumi (iš dėstančios lektorių komandos)

 

  • Vizualioji komunikacija socialiniuose tinkluose: tendencijos, atvejų analizė, įrankiai ir platformos
  • Kūrybinis rašymas ir istorijų kūrimo būdai
  • “Copywrite”: kaip kurti prekės ženklų turinį ir šūkius
  • Neuromarketingas, konversijos, vartotojų elgsena
  • Žiniasklaidos planavimas: kodėl tai aktualu ne tik didelio biudžeto komunikacijos kampanijoms ir ką reikia žinoti?
  • Įtakos psichologija ir mechanika
  • Strateginis komunikacijos planavimas ir įgyvendinimas
  • Krizių valdymas komunikacijoje

Dėstytojai

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesionalai, patyrę lektoriai, pripažinti savo sričių ekspertai, dirbantys su lyderiaujančiomis organizacijomis ir prekių ženklais Lietuvoje bei užsienyje – komunikacijos vadovai, viešųjų ryšių ir reklamos agentūrų vadovai, kiti ilgametę patirtį sukaupę komunikacijos profesionalai. Visi programos dėstytojai savo srityse dirba daugiau nei 10 metų.

Indrė Baltušė

Studijų programos vadovė

Indrė Baltušė

Ženklodaros agentūros „Imagine" įkūrėja, prekės ženklų strategė, 17 metų konsultuojanti strateginio identiteto ir rinkodaros komunikacijos klausimais. Konsultavo klientus kaip „Birštono mineraliniai vandenys", „Volfas Engelman", „Kempinski", ICOR, „Northway", „Suslavičius-Felix", „Vilniaus degtinė", „Roche", „Caffeine", KALEV ir kt.

Andrius Baranauskas

Andrius Baranauskas

Reputacijos agentūros „Winning" įkūrėjas ir vadovas, buvęs „Tele2" korporatyvinės komunikacijos vadovas Baltijos šalims.

Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė

Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė

Ženklodaros agentūros „Imagine" kūrybos vadovė. Dizaino mokėsi Lietuvoje ir Suomijoje, organizuoja konferencijas apie vizualinę kultūrą ,,Penketai". Dirbusi su prekių ženklais „WePower", „Birštono mineraliniai vandenys", „Maxima", ,,Alna", „Swedbank" ir kt.

Kęstutis Gečas

Kęstutis Gečas

„INK agency" vyriausias partneris. Komunikacijos ir žiniasklaidos versle dirba 27 metus, įkūrė ne vieną ryšių su visuomene agentūrą. Karjerą pradėjo kaip žurnalistas. Taip pat – „bigNow" verslo partneris, „Dansu Dansu" tinklaraščio bendraautorius.

Goda Januškevičiūtė

Goda Januškevičiūtė

Daugiau kaip 15 m. vadovaujamo darbo patirties ryšių su visuomene ir rinkodaros srityse. Buv. ,,Vilnius City Opera" komunikacijos ir rinkodaros strategė, SBA grupės ryšių su visuomene skyriaus vadovė. Tarp didžiausių klientų – ,,Qatar Airways", ,,Telia", ,,General Financing". Š. m. ,,Scanoramos" industrinių renginių vadovė.

Jolita Kochanskė

Jolita Kochanskė

Integruotos komunikacijos agentūros ,,INK agency'' vadovė, sukaupusi daugiau nei 12 metų viešųjų ryšių projektų, integruotų komunikacijos kampanijų, tarptautinių komunikacijos projektų, krizių valdymo patirties. Tarp konsultuotų klientų – ,,Huawei'', ,,Barclays'', ,,Alma littera'', ,,Thermo Fisher Scientific Baltics''.

Rūta Latinytė

Rūta Latinytė

Publicistė ir ryšių su visuomene ekspertė, įkūrusi įmonių vidinės kultūros ir komunikacijos konsultantų grupę „Anderrrs“. Prieš tai buvusi UAB „Šviesa“ („Alma littera“ įmonių grupė) viešųjų ryšių vadove, „Bitė Lietuva“ atstove ryšiams su visuomene, Kauno technologijos universiteto komunikacijos skyriaus vadove.

Daiva Lialytė

Daiva Lialytė

Ryšių su visuomene bendrovės „Integrity PR" vadovė ir valdybos narė, Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) tarybos narė, Vilniaus universiteto lektorė. Komunikacijos srityje dirba 23 metus.

Valdas Lopeta

Valdas Lopeta

,,Lidl Lietuva" korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas. Daugiau nei 16 m. patirties komunikacijoje. Buvęs „Danske Bank" komunikacijos vadovas.

Renata Matkevičienė

Renata Matkevičienė

Vilniaus universiteto Korporatyvinės komunikacijos tyrimų katedros vedėja, docentė, daktarė. „Socialinių lyderių pusryčių" renginių Lietuvoje įkūrėja, surengusi apie 20 susitikimų socialiai atsakingo verslo temomis. VU Komunikacijos fakulteto tarybos narė. Komunikacijos srityje dirba 16 metų.

Linas Migonis

Linas Migonis

„Fabula" agentūros kūrybos vadovas. Patirtį kaupė kūrybinėse agentūrose „Love", „TBWA Vilnius", „Not Perfect", „TRUTH". Darbai įvertinti „Baltic Best", „Adrenalinas", „Password" apdovanojimais. Tarp klientų – „Telia Lietuva", „Maxima", „Rimi", „Lidl", „Swedbank", Šiaulių bankas, „Švyturys – Utenos alus", „Red Bull" ir kt.

Tomas Nemura

Tomas Nemura

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Choco Agency" įkūrėjas ir vadovas, konsultuoja stambiausius prekinius ženklus Lietuvoje ir formuoja jų online komunikacijos strategijas.

Daivaras Ulinskas

Daivaras Ulinskas

Tarptautinės medija planavimo agentūros CARAT projektų direktorius, medija planavimo specialistas, dirbantis su didžiausiais klientais Lietuvoje. Media planavimą dėsto Vilniaus universitete.

Viktorija Urbonaitė

Viktorija Urbonaitė

Kūrybos namų „Kregždynas" įkūrėja ir kūrybos vadovė. Mokymų apie kūrybiškumą, rašymą ir storytelling'ą autorė. Knygų autorė, televizijos laidų vedėja. Popiežiaus vizito Lietuvoje komunikacijos turinio vadovė.

Rimvydas Valatka

Rimvydas Valatka

Žurnalistas, redaktorius, politikos apžvalgininkas. Per savo karjerą vadovavo įtakingoms šalies žiniasklaidos priemonių redakcijoms - lrytas.lt, 15min.lt, ,,Veidas". INFO TV autorinės laidos autorius. Lietuvos Nepriklausomybės akto signataras.

Indrė Baltušė

Indrė Baltušė

Ženklodaros agentūros „Imagine" įkūrėja, prekės ženklų strategė, 17 metų konsultuojanti strateginio identiteto ir rinkodaros komunikacijos klausimais. Konsultavo klientus kaip „Birštono mineraliniai vandenys", „Volfas Engelman", „Kempinski", ICOR, „Northway", „Suslavičius-Felix", „Vilniaus degtinė", „Roche", „Caffeine", KALEV ir kt.

Studijų kaina: 1500 EUR už 110 akad. val. paskaitų, praktikos užsiėmimų ir mentorystės programos

Už studijas mokama į Lietuvos žurnalistikos centro sąskaitą banke:

Įmonės kodas 191886361
Sąskaitos Nr. LT 357300010002483305
AB „Swedbank“, banko kodas 73000

Mokėdami už studijas, nurodykite pavadinimą – Vardenis, Pavardenis RSV studijos.

Registracijų laukiame iki lapkričio 7 d.

Pusė mokamos sumos (750 eurų) mokama iki 2022 m. lapkričio 8 d.
Antroji įmoka (750 eurų) mokama iki 2022 m. gruodžio 16 d.

Dėl kilusių klausimų kreipkitės telefonu: +370 602 96 945 arba el. paštu: info@lzc.lt

Programoje dalyvauti priimami dirbantys ryšių su visuomene, rinkodaros ar reklamos srityse bei kitų specialybių absolventai, norintys siekti karjeros ar žinių ryšių su visuomene bei rinkodaros srityse. Programa startuoja lapkričio 11 d.

Seminarai vyksta patogiu dirbantiems žmonėms laiku (abi dienas):

Penktadieniais – 17.00 – 18.30 val., 19.00 – 20.30 val.
Šeštadieniais – 10.00 – 11.30 val.; 12.00 – 13.30 val.

Apie tikslų paskaitų tvarkaraštį informuojami studijų sutartis pasirašę dalyviai.

Paskaitų vieta – Atviros Lietuvos fondo salė (Didžioji g. 5, Vilnius).

SVARBU: Paskaitos vyks kontaktiniu būdu ir bus transliuojamos tik studijų dalyviams. Paskaitų video įrašai (jei dėl konfidencialumo nesusitarta su dėstytojais kitaip) bus prieinami 7 dienas po paskaitos.

Atėjau į šią studijų programą, nes ieškojau šviesos tunelio gale. Pradėjus dirbti su viešaisiais ryšiais jutau, kad esu pasimetusi, buvo daug baimės daryti bei nežinojau, ar darau gerai. O po šių kursų viskas pasidarė aiškiau, paprasčiau ir ramiau. Visa tai – dėka geriausių savo srities specialistų, kurie nuoširdžiai pasakojo ir dalinosi savo patirtimi. Laukdavau kiekvienos savaitės susitikimų, nes kiekvieną savaitę vis iš naujo ir iš naujo įsikvėpdavau bei vis sužinodavau kažko naujo apie komunikaciją. Manau, kad visi po jų išėjome sustiprėję ir su didžiuliu žinių bagažu ir noru daryti pokyčius savo organizacijose.

Austėja Šutaitė
INVEGOS Marketingo projektų vadovė

Geras būdas susipažinti su komunikacijos ir marketingo virtuve, aiškiau suvokti komunikacijos specialisto vaidmenį ir karjeros galimybes. Taip pat puiki proga išbandyti komunikacijos strategijos rengimą ir konsultuotis su aukšto lygio profesionalais. Taip pat tai ir proga praplėsti naudingų pažinčių ratą.

Šarūnas Čėsna

Kursus itin rekomenduoju ne pažengusiam komunikacijos specialistui, o pradedančiajam, kuriam dar trūksta teorinių žinių. Itin smagu, kad grupė nėra didelė ir visada gali klausti dėstytojo, gauti papildomą konsultaciją.

Rugilė Stroputė
Kilo Health, viešųjų ryšių specialistė

Rekomenduoju šias studijas turintiems patirties komunikacijos srityje ar dirbantiems šiose srityse. Pateikiamos informacijos kiekis yra išties didžiulis ir norint geriausiai ją įsisavinti - būtina pritaikyti praktikoje. Tam, jog pasisemtumėte kuo daugiau žinių ir užmegztumėte su specialistais ryšį - rekomenduoju visose paskaitose dalyvauti gyvai. Džiaugiuosi gyvai susipažinusi su dėstytojais bei studentais. Išties nuostabi patirtis!

Kamilė Baranauskaitė
Mamų unijos fondo komunikacijos specialistė

Labai džiaugiuosi savo sprendimu prisijungti prie Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijų. Studijos buvo labai įdomios ir naudingos. Dėstytojų komanda – tikri savo srities profesionalai, kurie dėstydami, atrodo, net ir tokį sausą dalyką kaip teorija sugeba įtraukti ir sudominti dėka savo darbinės patirties bei vykdytų projektų. O projektų ir patirčių kiekvienas jų turėję daug ir įvairių!
Studijų metu ženkliai praplėčiau savo žinių bagažą, supratimą apie komunikaciją, apie ryšius su visuomene. Darbe kasdien susiduriu su įvairiomis situacijomis, kur įgytos žinios praverčia.Baigiamojo darbo rašymas – mažas iššūkis, bet tik tuo metu, kai reikia suderinti savo kasdienius darbus ir rasti laiką darbo rašymui. Darbo nauda didžiulė ir atsiperkanti su kaupu.
Šaunu matyti dėstytojų užsidegimą ir norą dalintis turimomis žiniomis!
Linkiu išdrįsti rasti laiko naujoms patirtims ir sugerti žinias, kuriomis šaunieji dėstytojai nuoširdžiai dalinasi.

Laura Baltakienė
„Sicor Biotech“ žmogiškųjų išteklių vadovė

Ypač džiaugiuosi, kad prieš metus pasiryžau mokytis Lietuvos žurnalistikos centre. Pusmetis, praleistas studijuojant ryšius su visuomene, paliko reikšmingą įspaudą. Gavau koncentruotų žinių iš profesionalų, susipažinau su puikiais specialistais, o svarbiausia - geriau pažinau pati save. Žinias, kurias įgijau, labai sėkmingai taikau savo kasdieniame darbe. Be to, šios studijos paskatino mane tobulėti ir ieškoti naujų, dar nepažintų, sričių, siekti aukštumų. Ačiū!

Marija Kazanovič
Lietuvos kelių policijos tarnybos atstovė

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos programa suteikė man galimybę susipažinti su įdomiais žmonėmis ir pasisemti naujų idėjų iš RSV profesionalų bei nepakartojamų kurso draugų. Smagu atnaujinti turimas žinias, įgyti naujos informacijos ir viską tuoj pat išbandyti praktinėje visuomenės informavimo veikloje. Labai vertinu ir tai, kad po studijų liko grįžtamasis ryšys su dėstytojais, tai suteikia ypač gerą jausmą. Ačiū Jums!

Violeta Develienė
Utenos rajono savivaldybės viešųjų ryšių skyriaus ryšių su žiniasklaida specialistė

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos kursus pastebėjau savo socialinių tinklų sraute, nes domiuosi reputacijos, idėjų pardavimo, komunikacijos klausimais. Atstovaujant viešąjį sektorių, tenka stebėti, kiek įdomių ir reikšmingų projektų lieka nepastebėti dėl ne visai tinkamai pasirinktų rinkodaros ar komunikavimo sprendimų. Buvo labai smalsu sužinoti, ką vieni iš geriausių šios srities ekspertų – programos lektorių, galėtų rekomenduoti. Ne vieno penktadienio ir šeštadienio patyrimai paskaitose bei baigiamojo darbo rengimas kartu su profesionaliu mentoriumi suteikė ne tik rekomendacijas, bet ir platų žinojimą apie šios srities paslaptis ir triukus.

Inga Tarakavičiūtė
Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijų absolventė

Esu atsakinga už nedidelės nevyriausybinės organizacijos komunikaciją. Šios studijos padėjo geriau suprasti, kaip veikia komunikacija, ką galiu padaryti net su itin menkais finansiniais resursais. Esu dėkinga dėstytojams, kurie dalinosi savo patirtimi. Didžiausią įspūdį paliko programos vadovės Indrės Baltušės paskaita – gavau neapsakomai daug žinių ir gerų patarimų per nepilnas 4 valandas!

Mariana Sutkienė
Vilniaus socialinio klubo komunikacijos skyriaus vadovė