Studijų programa

Ryšiai su visuomene ir rinkodaros komunikacija

Informacijos amžiuje visi kūrybingi profesionalai turi mokėti taikyti naujausius informacijos sklaidos metodus. Išmanymas apie efektyvią organizacijos ir prekės ženklo komunikaciją socialiniais tinklais, vientisą įvaizdžio kūrimą, bendravimą su žiniasklaida – itin vertinamas didžiųjų darbdavių, bet užvis labiausiai reikalingas mažiesiems verslams ir iniciatyvoms. Ši studijų programa – profesionalui, norinčiam tobulėti kryptingai šiuolaikinėje viešojoje komunikacijoje.

Registracija
Studijų pradžia: 2018-11-10
Ryšiai su visuomene

Programa

Suteikti koncentruotų žinių ir praktinių įgūdžių, kaip kurti ir valdyti organizacijos komunikaciją šiuolaikinėje erdvėje, naudojantis efektyviais ryšių su visuomene  ir rinkodaros įrankiais.

Uždaviniai

  • Suteikti žinių apie geriausių Lietuvoje profesionalų praktikoje taikomus ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos sprendimus
  • Supažindinti su šiuolaikinės žiniasklaidos specifika bei poreikiais
  • Suteikti praktinių bendravimo su žiniasklaida žinių
  • Supažindinti su organizacijos išorine, vidine ir rinkodaros komunikacija bei jų specifika
  • Suteikti žinių ir praktinių įgūdžių organizacijos įvaizdžio ir reputacijos valdymo srityse
  • Supažindinti su organizacijų krizių komunikacijos valdymo ypatumais ir būdais
  • Išmokyti kurti prekės ženklo strategiją
  • Supažindinti su strategine rinkodara ir jos valdymo būdais
  • Suteikti žinių ir praktinių įgūdžių kūrybinio rašymo ir istorijų konstravimo srityse
  • Supažindinti su socialinės medijos komunikacijos specifika, profesionalų taikomais sprendimais
  • Supažindinti su prekės ženklo vizualinio identiteto ir vizualios komunikacijos specifika
  • Suteikti praktinių viešojo kalbėjimo įgūdžių
  • Suteikti žinių kaip išsirinkti agentūrą
  • Mentoriauti rengiant komunikacijos (ryšių su visuomene ir/ar rinkodaros komunikacijos projektą) ir išmokyti savarankiškai parengti bei pristatyti komunikacijos/rinkodaros strategiją

Mokymo būdai

Paskaitos, seminarai, diskusijos, atvejų analizė, pratybos, tikrovės situacijų modeliavimas, savarankiškai mentorystės programos metu kuriamas ryšių su visuomene ir/ar rinkodaros komunikacijos projektas.

Studijų struktūra

110 akademinių valandų kursą sudaro trys pagrindinės dalys:

  • Ryšiai su visuomene ir efektyvi organizacijos komunikacija
  • Rinkodaros komunikacija: reklama, kūrybos pagrindai, žiniasklaidos planavimas
  • Mentorystės programa ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos rengimui

Pagrindinės temos

  • Lietuvos žiniasklaidos specifika ir tendencijos
  • Organizacijos komunikacija: vidinė, rinkodaros, korporacinė
  • Ryšiai su visuomene (RsV): samprata, priemonės, metodai, praktiko požiūrio ABC
  • Bendravimas su žiniasklaida
  • Įmonės įvaizdžio kūrimas ir reputacijos valdymas
  • Vidinės komunikacijos svarba įmonės įvaizdžiui ir reputacijai: metodai ir įrankiai
  • Krizių valdymas komunikacijoje
  • Rinkodara: samprata, teorijos, metodai, priemonės, praktiko požiūrio ABC
  • Prekės ženklo strategijos kūrimas ir valdymas
  • Skaitmeninė rinkodara: ką daryti ir ko nedaryti socialinėse medijose
  • Prekės ženklo vizualinis idenitetas – kaip strategiją paversti vaizdu?
  • Vizualioji komunikacija socialiniuose tinkluose: tendencijos, atvejų analizė, įrankai ir platformos
  • Įtakos psichologija ir mechanika
  • Kūrybinis rašymas ir istorijų konstravimo metodai
  • Strateginis komunikacijos planavimas ir įgyvendinimas
  • Neuromarketingo, konvercijų, vartotojų elgsenos pagrindai
  • Viešas kalbėjimas, retorika

Dėstytojai

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos profesinėse studijose dėsto patyrę lektoriai, pripažinti savo sričių ekspertai, konsultantai, stažavęsi užsienio institucijose – Lietuvos universitetų mokslininkai, įmonių vadovai, komunikacijos specialistai. Dėstytojų sąrašą kasmet papildo ryšių su visuomene specialistai bei kitų komunikacijos verslų profesionalai. Lietuvos žurnalistikos centras atkreipia dėmesį, kad mokymų organizatorius pasilieka teisę keisti lektorius, apie pakeitimus mokymų dalyviai informuojami el. paštu.

Indrė Baltušė

Studijų programos vadovė

Indrė Baltušė

Ženklodaros agentūros IMAGINE įkūrėja, buvusi „INK agency" partnerė. 14 metų dirba prekės ženklų kūrimo bei strateginio valdymo, rinkodaros ir ryšių su visuomene versle.

Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė

Aistė Jakimavičiūtė Bikauskė

Ženklodaros agentūros IMAGINE kūrybos vadovė, edukologė, konferencijų apie vizualinę kultūrą organizatorė. Atsakinga už prekių ženklų kūrimą, domisi kūrybiškumo tyrimais, tikslingu kūrybinio proceso organizavimu ir valdymu.

Algirdas Davidavičius

Algirdas Davidavičius

Viešojo kalbėjimo meistras, filosofas, socialinės psichologijos ekspertas. Vilniaus politikos analizės instituto medijų ir informacinio raštingumo tyrėjas, Vytauto Didžiojo universiteto lektorius.

Andrius Baranauskas

Andrius Baranauskas

UAB Tele2 Korporatyvinės komunikacijos Baltijos šalims vadovas, daugelį metų vadovavęs Tele2 ryšiams su visuomene. Patirties bagaže - ir darbas su farmacijos, finansų, maisto pramonės įmonėmis.

Daiva Lialytė

Daiva Lialytė

Komunikacijos srityje dirba nuo 1998 metų. Šiuo metu vadovauja ryšių su visuomene bendrovei “Integrity PR” ir yra jos valdybos narė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos Tarybos narė, Vilniaus universiteto lektorė.

Gabrielė Burbienė

Gabrielė Burbienė

Žurnalų „Žmonės" ir „Laimė" marketingo vadovė; Tarptautinio kūrybiškumo festivalio Kanų liūtai atstovė Lietuvoje. Buv. 15min.lt marketingo vadovė.

Gediminas Cibulskis

Gediminas Cibulskis

Idėjų ir istorijų žmogus, reklamos agentūros VRS kūrybininkas, interaktyvios pasakos-programėlės „Sliekas Bevardis“ kūrėjas. Buvęs interneto dienraščio 15min.lt žurnalistas.

Goda Januškevičiūtė

Goda Januškevičiūtė

Ryšių su žiniasklaida ekspertė, turinti daugiau kaip 10 m. vadovaujamo darbo patirties ryšių su visuomene srityje - buv. Vilnius City Opera komunikacijos strategė ir SBA koncerno ryšių su visuomene skyriaus vadovė.

Jonathan Howard

Jonathan Howard

Ilgametis strategijos planuotojas reklamos agentūrose „Saatchi & Saatchi“ ir „BBDO“ Londone, kūrybiškumo mokytojas. Yra dirbęs su visais didžiausiais agentūrų tinklais, įskaitant „McCann-Erickson“, „Y&R“, „Fallon“ ir kt.

Kęstutis Gečas

Kęstutis Gečas

Ryšių su visuomene versle dirba jau 17 metų, įkūrė ne vieną ryšių su visuomene agentūrą. Karjerą pradėjo kaip „Lietuvos ryto" žurnalistas. Šiuo metu - „INK Agency" vyr. partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos narys.

Rasa Lukaitytė Vnarauskienė

Rasa Lukaitytė Vnarauskienė

DELFI.lt vyriausioji redaktorė ir ilgametė DELFI Verslas skilties redaktorė, sukaupusi daugiau kaip 10 m. žurnalistinio ir vadovaujamo darbo patirties žiniasklaidos sektoriuje.

Rosita Kajackaitė

Rosita Kajackaitė

Konversijų optimizavimo specialistė, konversijų analitikė, dirbanti su JAV ir Lietuvos rinkomis. Taip pat ji yra patyrusi rinkodaros psichologijos praktikė, Conversion.lt tinklaraščio kūrėja ir autorė.

Rūta Latinytė

Rūta Latinytė

UAB „Šviesa“ („Alma littera“ įmonių grupė) viešųjų ryšių vadovė. Seniau dirbo „Bitė Lietuva“ atstove ryšiams su visuomene, įkūrė kūrybinių tekstų ir viešųjų ryšių agentūrą „Flexus“.

Tomas Nemūra

Tomas Nemūra

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Choco Agency" įkūrėjas ir vadovas; specializuojasi turinio socialinėms medijoms ir web kūrime. Buv. rebrandingo agentūros „Chocolate" vadovas.

Viktorija Urbonaitė

Viktorija Urbonaitė

Kūrybinio rašymo meistrė ir mentorė. Kūrybos namų „Kregždynas" įkūrėja ir kūrybos vadovė. Mokymų apie kūrybiškumą, rašymą bei storytelling'ą autorė. Popiežiaus vizito Lietuvoje komunikacijos turinio vadovė.

Studijų kaina: 1000 EUR

Mokėdami už studijas, nurodykite pavadinimą – Vardenis, Pavardenis RSV RK studijos.
Pusė mokamos sumos (500 eurų) mokama iki iki 2018 m. lapkričio 5 d.
Antroji įmoka (500 eurų) mokama iki 2019 m. sausio 4 d.

Dėl mokėjimo gavimo patvirtinimo ir klausimų kreipkitės telefonu: +370 682 76804 arba el. paštu: info@lzc.lt

Studijuoti priimami kitų specialybių bakalaurai ir magistrai, studentai ir kiti norintys dirbti arba dirbantys ryšių su visuomene bei rinkodaros srityse. Studijos vyks nuo lapkričio 10 d.  Paskaitos vyksta patogiu dirbantiems žmonėms laiku:
Penktadieniais 17:00 – 18:30; 19:00 – 20:30
Šeštadieniais 10:00 – 11:30; 12:00 – 13:30

Apie tikslų paskaitų tvarkaraštį ir vietą Vilniaus senamiestyje informuojami studijų sutartis pasirašę dalyviai.

Labai džiaugiuosi savo sprendimu prisijungti prie Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos studijų. Studijos buvo labai įdomios ir naudingos. Dėstytojų komanda – tikri savo srities profesionalai, kurie dėstydami, atrodo, net ir tokį sausą dalyką kaip teorija sugeba įtraukti ir sudominti dėka savo darbinės patirties bei vykdytų projektų. O projektų ir patirčių kiekvienas jų turėję daug ir įvairių!
Studijų metu ženkliai praplėčiau savo žinių bagažą, supratimą apie komunikaciją, apie ryšius su visuomene. Darbe kasdien susiduriu su įvairiomis situacijomis, kur įgytos žinios praverčia.Baigiamojo darbo rašymas – mažas iššūkis, bet tik tuo metu, kai reikia suderinti savo kasdienius darbus ir rasti laiką darbo rašymui. Darbo nauda didžiulė ir atsiperkanti su kaupu.
Šaunu matyti dėstytojų užsidegimą ir norą dalintis turimomis žiniomis!
Linkiu išdrįsti rasti laiko naujoms patirtims ir sugerti žinias, kuriomis šaunieji dėstytojai nuoširdžiai dalinasi.

Laura Baltakienė
Žmogiškųjų išteklių vadovė įmonėje „Sicor Biotech“

Ypač džiaugiuosi, kad prieš metus pasiryžau mokytis Lietuvos žurnalistikos centre. Pusmetis, praleistas studijuojant ryšius su visuomene, paliko reikšmingą įspaudą. Gavau koncentruotų žinių iš profesionalų, susipažinau su puikiais specialistais, o svarbiausia - geriau pažinau pati save. Žinias, kurias įgijau, labai sėkmingai taikau savo kasdieniame darbe. Be to, šios studijos paskatino mane tobulėti ir ieškoti naujų, dar nepažintų, sričių, siekti aukštumų. Ačiū!

Marija Kazanovič
Lietuvos kelių policijos tarnyba

Ryšių su visuomene ir rinkodaros komunikacijos programa suteikė man galimybę susipažinti su įdomiais žmonėmis ir pasisemti naujų idėjų iš RSV profesionalų bei nepakartojamų kurso draugų. Smagu atnaujinti turimas žinias, įgyti naujos informacijos ir viską tuoj pat išbandyti praktinėje visuomenės informavimo veikloje. Labai vertinu ir tai, kad po studijų liko grįžtamasis ryšys su dėstytojais, tai suteikia ypač gerą jausmą. Ačiū Jums!

Violeta Develienė
Utenos rajono savivaldybės Viešųjų ryšių sk. ryšių su žiniasklaida specialistė

Registracija